Oppdaterte kundedata

Raskt og enkelt

Autooppslag,
kvalitetssikring,
ringelister eller
oppdatering?

Vi sikrer deg korrekte data og god kontakt med kundene dine.

Vår database inneholder data fra et stort antall kilder og oppdateres daglig med 20 - 100 000 endringer.

Vi har alltid ferske data og jobber kontinuerlig med å forbedre vår søketeknologi slik at du skal finne det du leter etter.

Produkter og tjenester

Oppdaterte opplysninger er nøkkelen til gode og velfungerende produkter og tjenester.
Under kan du lese mer om produktene våre og finne den beste løsningen for deg.

Datavask

Vi holder ditt kunderegister oppdatert.

Integrasjon - API

Få automatiske oppslag i egne systemer.

Uttrekk

Nye kunder, ringelister, salgslister eller adresselister.

Katalog

Søk etter bedrift og privatperson.

Noen av våre kunder

logo Billink
logo Eurobate
logo Xoffice
logo Cavere
logo Trollweb
logo Politiet
logo Iper
logo Posten Norge
logo Statens Vegvesen
logo Trallfa

Om oss

Easy Connect ble etablert i 1999 og startet med nummeropplysning i 2001.

Våre produkter og tjenester gjør arbeidsdagen din lettere.
Alt er selvsagt i tråd med GDPR.

Vi har vår egen database. Bruker du våre tjenester får du data direkte fra oss - uten å måtte forholde deg til tredjeparter.

Midtunhaugen 10, 5224 Nesttun
53 20 53 00
post@easyconnect.no

Kontakt